fredag 23 januari 2009

Robert Perlskog

Jag vet inte vem det är som har bestämt att Robert Perlskog och han-den-där-målvakten-som-ingen-vet-vem-det-är får kommentera handboll. Jag kan inte förstå varför Robert Perlskog får kommentera någonting. Han och Janne Scherman måste ha ett kärleksbarn.

I går var det Handboll på TV4 (vi borde lagstifta om att endast SVT/SR och Canal + får sända sport) Sverige spelade mot Kroatien och även om man kände på sig att Sverige skulle åka på stryk så villa jag kolla.

Kroatien gör först 1-0 sen gör Sverige 2 raka mål till 2-1. Det har gått en sisådär 3-4 min och det hela är inte så komplicerat.

Robert kommenterar "Och Sverige leder mot Kroatien.....eller....mmm...ehh...vad står det...nej...jo Sverige leder mot Kroatien med två mål emot ett"

Fan, till och med Lasse Kinch hade fixat det.

2 kommentarer:

emster sa...

Du är värsta sportbloggaren, du borde läsa Birros blogg...

A. sa...

Birros blogg är skit. Men dock snäppet bättre än Laul :D

Men kan bara hålla med dig. Vraket Perlskog borde försvinna. Nu vill jag inte ens föreställa mig ett kärleksbarn mellan honom och Scherman, barn har blivit mobbade för mindre...