torsdag 6 augusti 2009

Sommar i P1

Lyssnar en del nu när det inte är galet mycket på jobbet, idag var det Johan Eliasch, ganska trevligt att lyssna på. Från iår kan man även lyssna på alla andra som talat genom åren, vilket är ganska kul.
Jag brukar välja de som jag tror är helt värdo och får mig på dåligt humör bara för att liksom ge dem chansen. Igår lyssnade jag på Mia Törnblom....hon tog fan inte chansen kan jag säga, jag vet inte hur hon lyckade muta sig in i programmet men det gick iaf.

Jag ska ge mig själv lite belöning i form av öl idag eftersom jag lyckades utstå 1.5 timmar av denna terror. För er som ändå är nyfikna på vad det talades om kommer det här:


Blablabla självkänsla blablabla det är synd om mig, det är inte synd om mig.
...dålig låt...
Jag äter bantningspiller med knark i (detta var för övrigt det roligaste som sas under hela programmet, vem fan säger knark?)
...dålig låt...
Tjat tjat självkänsla/självförtroende (la 15 min på att förklara skillnaden och att den tydligen var uppenbar in the US of A)
...dålig låt...
Köp mina böcker blabla
dålig låt...
Kom ihåg...allt är ok..(förutom knark tydligen) (Här borde hon sagt; kom ihåg man kan tjäna pengar på vad skit som)
Avslut....



Tack Mia, tack för ölen.

1 kommentar:

emster sa...

Åh älskling! "mutter mutter". Du är rolig!

Men d står att du e 29. Gullet, du e 28...